Az önkiszolgáló menürendszer segítségével könnyedén szelektálhatóak a hívások

Az önkiszolgáló menürendszer segítségével könnyedén szelektálhatóak a hívások

A modern telefonközpontok már igen sok vonalat képesek egyidejűleg kezelni, valamint arra is képesek, hogy az egyes hívószámokat kijelezzék. A Panasonic KX-NS700NE telefonközpont kifejezetten az irodai környezethez lett kialakítva, hiszen a szakemberek a tervezés során tisztában voltak azzal, hogy milyen igények merülnek fel az irodai munkakörülmények során. A fentebb említett készülék fő ismérvei közé tartozik, hogy egyszerre képes arra, hogy 6 darab fővonalat kezeljen, ezen kívül pedig 16 analóg mellékvonal hívószám kijelzésére is képes. A két darab digitális mellék hívószámkijelzéssel pedig csak egy olyan plusz szolgáltatás, amely nagymértékben megkönnyíti a szakemberek hétköznapjait. Az automatikus kezelő rendszernek köszönhetően akkor is hagyható üzenet a cég számára, ha az nincs nyitva, de az egyes mellékek kezelésére is képes munkaidő alatt. Mivel a rendszer felajánl nekünk több választási lehetőséget, így önkiszolgáló központként is kifogástalanul tud üzemelni. Áramszünet esetén pedig a vésztáplálás is megoldott.

Hozzászólás letíltva.